assalamualaikum..

nie tugas membuat surat dalam bahasa turkce,, yang berhasil menggaet a bar of chocolate,,,,plok plok plok plok…

tapi surat ini sudah diperbaharui ulang oleh yang bersangkutan sehingga menghasilkan tenses yang benar *waktu nulis surat benerannya ga memperhatiin tenses,, *

selamat membaca *ga ngerti deeeeee……><…….*

hehehehehe hwex,,,

22 kasim 2006

sevgili,

oretmenim, Sevkiye hanim,,

merhaba? nasilsiniz?? InsyaAllah iyisiniz…

ben tesekkur etmek istiyorum cunku bana turkce orettiniz. Once den ben bilmiyorum. ama simdi turkce biliyorum. siz ders calistirmada cok iyiniz. ben bilebilirmiyim dogum tarihinizi ve siz nerede yasiyorsunuz??

biliyor musunuz?? sizin cocugunuz, zisan cok iyi biz ayni odada kayoruz. o hep bana turkce calistiyor. her aksam uyumadan once ben ve o “indomis rasa soto” yiyiyoruz. o cok seviyor “indomie rasa soto”. biz saat on da uyuyoruz. ama bazen o yaramazlik yapiyor. bende bazen onu rahatniz ediyorum. o hep cikolatan var mi diye. soruyor. o her zaman acikiyor. mariye ise resim yapmayi seviyor bizim odamizda. resmi cok guzel. mariye cok tatli ve endonezceyi cok iyi biliyor. ben zisanin sacini cok seviyorum onun saci cok guzel. etut zamaninda biz birlikte calisiyoruz. biz siksik birlikte turkce muzik dinliyoruz. tesekkur ederim cunku siz bana turkce sarki calistirdiniz.

biliyor musunuz?? ben cok ozluyorum ailemi. benim ailem samarinda’da yasiyorlar. benim annem cok guzel zisin gibi. siz benden daha guzelsiniz.

ben siksik zisana diyorumki “semangatlah” ,, semangatlah “cos be yuru “” demek turkced. ben ve zisan lise birinci sinifta okuyoruz. ben on bes yasindayim, ama zisan hala onuc yasinda. o bana anlatti matematik ogretmeni olmak istiyor. o her matematik calistiginda cok azimli. ben mutluyum onun gibi bir arkadasa sahip oldugum icin.

tesekkur ederim mektubumu okudugunuz icin.

cok sevimli, cici, ferah ,,,,,..

biz…

asselamulekum…

9 thoughts on “assalamualaikum..

  1. secret says:

    cok guzel…..

  2. yusuf says:

    super olmus bu, cok guzel. tebrikler.

    elly….,
    tessekkur ederim,,,
    ama kimsin,,???
    turkcesin cok guzel,,,
    nerede okuyorsun??

  3. secret says:

    cok guzel.. pokoknya utk puisinya “seni seviyorum” dah..
    elly, telephon number kac ?

  4. ali mert says:

    harika bir yazi, gozlerim yasardi okurken cok duygulandim, yurtdisindaki kardeslerimiz sizler harika insanlarsiniz turkce ogrettiginiz icin. basarilarinizin devamini dilerim.

  5. Tesekkurler
    Ben elly nin arkadasiyim
    fakat biz sizin kim oldugunuzu ogrenmek istiyoruz
    Acil olarak sizin kim oldugunuzu soyleyin
    lutfen
    nerede yasiyorsunuz
    ve dogrulukla cevap vermenizi istiyoruz…..

  6. passya says:

    Gubraaaaakkkk!!!!

  7. sandy says:

    seni cok seviyorum, elly……..
    senin turkcesi cok guzel…

    neyse,,ne zaman sen Depok’a geleceksin..??
    seni bekliyoruz…

    hehe..aq jdi minder dah liat turkce kmu yang cok guzel..
    maaf ya klo salah2..jgan diktwain…tp yg pertama td ga slh ko’……itu bcnda doang…biasa..anak SMA kyak gni…

  8. egghhh, sandy abi misin ?
    bu nereden biliyordun??

    tesekkur ederim..
    ama , hayir..cok guzel konusmiyorum…kotuuuu
    calisinca,, hersey kolay,,

    abi nasilsin??
    insyaallah oraya gidecegim, ama ne zaman?, ben bilmiyorumki..
    sen ne zaman turkiye gideceksin?? azimli ol abi,,

    arkadasina selam soylemek istiyorum..tamam..

  9. aan says:

    ello
    lho punya kamus turkı ındonesıa gak…
    ada dımana ye:::

Leave a Reply

