Kenan Dogulu-Festival….deli*gila*

gidince anliyorum

herseyini ozluyorum

tenin benim gibi kokunu icime istiyorum

opunce anliyorum

ben seninle yasiyorum

gun birdenberi  kac kere vuruluyorum

birden bire hayatimnin tumu oldun

gecelerime gun gibi dogdun gidersen bir gun biri uzulur cok

hayatinin tumu oldun

gecelerine gun gibi dogdun

gidersen  bir gun biri kirilir  cok

adi lazim degil bas harfi ben

festival gibisin

katilmak istiyorum

onlerden yer kapip

gozunu kalbime bekliyorum

asaletin bedeli cok kolen var belli biri

hem biraz deli az da cok serseri
adi lazim degil bas karfi ben

birden bire hayatimnin tumu oldun

gecelerime gun gibi dogdun gidersen bir gun biri uzulur cok

hayatinin tumu oldun

gecelerine gun gibi dogdun

gidersen  bir gun biri kirilir  cok

adi lazim degil bas harfi ben

Leave a Reply

