merhaba…>0

tanismak,,,

merhaba, benim adim zulfanahri, soyabim duraesa….

ben samarinda’liyim,, ben onbes yasindayim….

ben lise birinci sinifta okuyorum kharisma bangsa’da…benimokulum cok buyuk, guzel ve temiz….
benim babam docen ve benim annem,, onlar kirk iki yasindalar….

benim dort erkek kardesim var,, kiz kardesim yok,, birinci on sekiz yasinda, onun adi adi,,o lise ucuncu sinifta okuyor… ikinci on yedi yasinda, onun adi awan,, o lise ucuncu sinifta okuyor…ucuncu on uc yasinda, onun adidiaz, o ortaokul sinifta okuyor,, dorduncu yirmi yedi yasinda, o calisiyor, onun adi passya….

benim hobim spor yapmak, kitap okumak, muzik dinlemek, yuzmek, ders calismak…..

ben  buyuyunce bilim anami, doktor, ve astronot olmak istiyorum…

ben ailemi, arkadaslarimi ve okulumu cok seviyorum…..~_~

tesekkur ederim,,,, gorusuruz,,

Leave a Reply

